En skinande ny retrosoldat!

Tänkte att det är lika bra att jag presenterar mig och säger hej. Hej! Jag heter Lina och jag är den nyaste medlemmen i denna eminenta armé. Jag är 23 år gammal och bor i en liten, mysig etta i Uppsala där jag både studerar och jobbar. Jag kommer ursprungligen från lilla staden Lycksele i Västerbotten men har bott i denna vackra stad i lite mer än två år nu. Jag är likt de övriga medlemmarna väldigt förtjust i te (och kaffe också såklart), vackra gamla böcker och allt som är mysigt. Min boksmak är ganska blandad men gillar främst klassiska böcker och fantasy. Favoriterna är Stolthet och Fördom, Harry Potter och Alice i Underlandet. Är även vegan och tycker att det där med mat och träning är så himla kul! Råkar vara en sån där som ÄLSKAR att träna. Något annat som ligger nära hjärtat är konsten som är lika viktigt som mat, sömn och syre (inte för att vara dramatisk men så är det)! Om vi nu ska gå över till att prata om vintage så är jag en total nybörjare som är lite kär i 20-talet. Egentligen har det aldrig funnits någon relation mellan mig och vintage förutom att det alltid sett så ljuvligt ut. Så det ska verkligen bli kul att få lära sig mer om denna värld! Under sommaren dök Sylvia upp i mitt liv då vi jobbade med varandra och på så vis har retroarmén sakta men säkert kommit närmare och nu får jag vara en del av detta härliga gäng! Det ska bli så kul! På återseende kära vänner!
Allmänt | |
Upp